9 April for Tyskland

Hver tysk familie skal have sin egen koran

Welt On-Line

Oversat og bearbejdet af Hans Erling Jensen med tak til Ben Kloefer
(Det med rødt indføjede, er HEJ’s egne tilføjelser) 

“Vi” skal reddes fra den evige ild – enten vi vil eller ej!

Islamisterne i Tyskland ønsker at distribuere 25 millioner gratis koraner på tysk. Aldrig før har muslimernes missionsiver set sådanne dimensioner. De tyske efterretningstjenester er bekymrede.

Ibrahim Abou Nagie ligner ikke indbegrebet af en islamistisk hadprædikant. Forretningsmanden fra Køln af palestinænsisk oprindelse er normalt klædt og skægget er nydeligt klippet. Hans stemme er dæmpet og overtalende. Alt i alt, Ibrahim Abou Nagie er ikke en islamist til udseende som Pierre Vogel, men alligevel rangerers  han af de tyske myndigheder som en farlig mand. Den indfødte palæstinensere er en af ​​de mest indflydelsesrige salafist-prædikanter. Den radikale form for islam som Salafismen udtrykker, anses for at udgøre springbrædtet til den råeste islamistiske terrorisme. Den, der ikke tror på Skærsilden, Allah og hans profet, havner direkte i helvede, når han dør, er det centrale budskab i Salafismen.

I denne tid anvenderIbrahim Abou dog færre ressourcer på at prædike. Han har en masse andet at lave, og han har store planer. Abou Nagie ønsker at redde det tyske folk fra en evig tilværelse i helvede. Han vil have alle ikke-muslimer i landet til at konvertere til islam, som efter Nagies opfattelse, ikke overraskende, er den eneste sande tro på gud og hans profet. Han vil gøre alle ikke-troende til religiøse brødre og søstre.

For at opnå dette, sætter Abou Nagie i oktober 2011 projektet “Lies!” i gang. Formålet med kampagnen er uden fortilfælde. Koranen på tysk skal frit distribueres til alle ikke-muslimer. Det erklærede mål er 25 millioner eksemplarer. Eller, som Abou Nagie siger: “En Koran i enhver tysk husstand”.

“Mine kære brødre og søstre. Hvordan kan vi sove, når vi ved, at vores naboer, når de dør, kommer at brænde i helvede i al evighed”, spørger Abou Nagie de mange tyske muslimer. I islam er det vigtigt at frelse sjæle, ved at udbrede Allahs religion for at opnå fordele gennem denne gode gerning i paradiset – desværre er alternativet, hvis den ikke-troende [kafiren] nægter at lade sig omvende, da opnår en muslim lige så store fordele i paradiset ved at slå ham eller hende ihjel. Ifølge islam giver den form for jihad [myrde en gudsfjende for Allahs skyld] direkte adgang til “bænkene” ved Allahs side, altså udenom den forfærdelige skærsild! 

Billedtekst: Tænk hvor mange bål der kan blive af 25 millioner koraner!

300 000 koran oversættelser er distribueret

Aldrig før har muslimer i Tyskland [hvis noget andet sted] udvist en missionsiver af sådanne dimensioner, som i de seneste par uger. Salafisterne har lejet mere end 100 informationsstandere i en lang række byer i Nordrhein-Westfalen, Niedersachsen, Hessen og Hamborg.

Forretningsgangen i den islamiske mission er enkel og effektiv. Tyske muslimer bliver opfordret til at købe en kopi af koranen, der er forsynet med et rødt omslag, for at finansiere gratis uddeling af en ekstra kopi af koranen, der har blåt omslag. Den offentlige distribution foregår med hjælp af “informationsstande” på gader og torve. Desuden kan interesserede bestille en gratis koran via en internetside produceret til formålet.

Planen ser ud til at virke. Ifølge Ibrahim Abou Nagie er der på få dage angiveligt allerede distribueret mere end 300.000 tyske oversættelser af koranen. Og det er ikke bare på gader og torve eller via internet og mail, men også i fængsler, skoler og endda børnehaver. Abou Nagie fortæller, “at titusinder yderligere eksemplarer  allerede er blevet bestilt og at islams hellige bog kommer at spredes over landet som en flodbølge”. Jeg ved ikke rigtigt hvorfor jeg hellere ved oversætte det med “syndflod”?

Aktion i 35 byer!

I påske-weekenden gik projektet “Lies” ind i en ny fase. Salafisterne leverede et frontalangreb på alle ikke-troende og anderledes-troende. I 35 byer havde man påskelørdag uddeling af koraner på samme tid og med samme tema: “Vi vil redde vore medmennesker fra helvedes evige ild”.

De tyske sikkerhedstjenester tror ikke på salafisternes ædle motiver. De er overbeviste om, at hele kampagnen er sat i værk for at rekruttere nye fundamentalistiske rekrutter. Kunne der findes nogen bedre mulighed til at rekruttere nye jihad-krigere, så vil jeg gerne høre om det!

Gennem kampagnen vil salafisterne gerne skabe et et nyt billede af muslimer som åbne og omtænksomme mod sine medmennesker. Et eller andet som, “nu forlader de skæggede mænd sine baggårdsmoskeer”. Det er også derfor, at der på “kampagnebordene” kun ligger den nye koran og ikke andet materiale, som man tidligere har set, om kvindens underordnede rolle i islam og shariaens overlegenhed over demokratiet.

En salafist er en “taliban” uanset forklædning

Forfatteren, Von Florian Flade, glæder sig næsten over, hvor rare salafisterne er, når han skriver om den nye koran:

Und noch etwas überrascht: die Koran-Übersetzung ist überraschend gemäßigt. Die deutsche Version nach der Übersetzung von Mohammed Ibn Ahmad Rassoul mit Kommentierung vom deutschen Konvertiten Frank von Bubenheim ist laut Verfassungsschutz eher “unkritisch” zu sehen. Fundamentalisten auf Kuschel-Kurs?

Koranoversættelsen er moderat! Er det fundamentalister på “kæle kurs”? Jeg trækker et lettelsens suk, når jeg læser fortsættelsen!

Myndighederne i Berlin advarer om, at bagved kampagnen står altså de mest radikale muslimer med et ekstremt syn på verden og en militant ideologi. Tilhængerne er fanatiskt overbeviste om, at kun deres variant af islam er den helt rigtige [ligesom alle de andre islamiske retninger].

Selvom det ikke er alle, der tager koranen med hjem, som konverterer til islam – og ikke alle der konverterer, der ønsker sig en Taliban-stat med sharialov, giver Aboue Nagies koranprojekt dog en voksende grobund for ekstremistiske ideer. Risikoen er at nogen i bare religiøs iver bliver militante fanatikere.

Financiering!

Den tyske sikkerhedstjeneste mener, at kampagnen også har til formål at samle de islamistiske grupper, der ofte er uenige med hinanden. Med hensyn til finansieringen af “Lies” projektet, forbliver det et mysterium. Hvis man skal tro Abou Nagie, så er det hovedsageligt muslimske kvinder og muslimer fra det tyrkiske samfund, der betaler for den. Velhavende arabere fra Bahrain har tilbudt at betale for det tyske projekt. Det har Abou Nagie afvist i følge ham selv med begrundelsen: “De ønskede at renvaske deres navne.”

Personligt tror jeg ikke meget på forklaringer om financiering, når det gælder islamister. Deres ret til at lyve kender vi, der kan vores islam-tekster og ved, hvordan den slags ting hænger sammen, kun alt for godt!

 

7 comments to 9 April for Tyskland

  • Islamonella DT 104

    Tyskerne er og bliver Nazivenlig.
    Koranen er meget lig med Main Kamph.! Islam er lig med Nazisme.! Og så til slut: Muslimer er Lig med Nazister. Nazisterne blev elimineret under WW2, Hvad sker der så under WW3 ??
    Men nu skal vi da lige have pølserne varmet først.!!

  • Islamonella DT 104

    Jo Hr. Kaj Anders Jensen. Tror Du at der er flertal af postmoderne oplyst menneske i Europa. ??
    Det tyder ikke på det. Alle fornuftige mennesker vil bruge Koranen til at tænde op med ved både pejsen og Grillen. Det er jo rart at pølserne er godt varme.

  • Geert Wilders sagde på et møde i København, at han ikke ville forbyde koranen, der i mod mente han, at alle mennesker skulle tvinges til at læse en side hver morgen til kaffen. Så ville det ikke tage lang tid før alle anstændige mennesker ville rejse sig og kæmpe med næb og klør mod denne styggelse! 🙂

  • Her er intet at frygte. Ethvert postmoderne oplyst menneske i Europa vil ryste på hovedet og lægge dette håbløst forældede religiøse skrift fra sig.

  • Hvis det går nye læsere, som det er gået mig, der fordomsfrit og med åbne øjne 3 gange har læst koranen, så er der ikke noget at frygte.
    Som postmoderne vesteruopæere siger Koranen os ikke noget – det er faktisk det mest gedigne sludder og vrøvl, der er sat på tryk.

  • falkeøje

    Der bliver noget at tænde op med !!!

    falkeøje

Leave a Reply

  

  

  

Arkiver